Call to action

Met een email-campagne wilt u de lezer  tot actie te brengen. Dat noemen we de “Call to action”.  De eerste actie is vaak het bezoeken van uw website, weldra gevolgd door een aanmelding, bestelling, aankoop of andere door jou gewenste response.

 

Content

Een slimme copywriter creëert doordachte content die de lezer zal drijven tot de gewenste actie, tot directe response.

Uw prospect ontspant voor zijn  scherm, zijn rechterhand omklemt de muis, zijn ogen scannen uw content. Ineens gebeurt het, de “drive to action” ontstaat. In een flits volgt vanuit de hersenstam die onomkeerbare opdracht aan de wijsvinger om te tikken. Als een dierlijk  instinct, als een onweerstaanbare verleiding volgt die snelle, krachtige beweging van de rechter wijsvinger. KLIK! U heeft beet.

 

Klik!

Daar is ie, die felbegeerde KLIK, geliefd, geroemd en verwelkomd want hij is van levensbelang voor uw bedrijf! Het is de oerknal aan de basis van de geboorte van een nieuwe relatie. Die KLIK zal het verschil maken tussen een bloeiend bedrijf of een klantloos bestaan. Waar kiest u voor? Wilt u naar de top? Denkt u ook dat die kliks belangrijk zijn voor uw bedrijf? Lees gauw verder, ik vertel u het geheim