Call to action

Met een email-campagne wil je de lezer tot actie brengen. Dat noemen we de “Call to action”.  De eerste actie is vaak het bezoeken van je website, weldra gevolgd door een aanmelding, bestelling, aankoop of andere door jou gewenste response.

 

Content

Een slimme copywriter creëert doordachte content die de lezer zal drijven tot de gewenste actie, tot directe response.

Je prospect ontspant voor zijn  scherm, zijn rechterhand omklemt de muis, zijn ogen scannen jouw content. Ineens gebeurt het, de “drive to action” ontstaat. In een flits volgt vanuit de hersenstam die onomkeerbare opdracht aan de wijsvinger om te tikken. Als een dierlijk  instinct, als een onweerstaanbare verleiding volgt die snelle, krachtige beweging van de rechter wijsvinger. KLIK! Je hebt beet.

 

Klik!

Daar is ie, die felbegeerde KLIK, geliefd, geroemd en verwelkomd want hij is van levensbelang voor jouw bedrijf! Het is de oerknal aan de basis van de geboorte van een nieuwe relatie. Die KLIK zal het verschil maken tussen een  klantloos bestaan of een bloeiend bedrijf. Waar kies jij voor? Wil je naar de top? Denk je ook dat die kliks belangrijk zijn voor jouw bedrijf? Lees gauw verder, ik vertel je het geheim